Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Demografický vývoj vytváří významnou determinantu individuální osobní dopravy a ovlivňuje i rozvoj dopravy automobilové. Automobil je např. předmětem spotřeby, ovlivňuje užívání volného času, je nezastupitelným faktorem mobility. Odborníci mu přičítají podíl na dezintegraci života komunit. Dopravní prostředky mají řadu negativních dopadů, především ve spojitosti s životním prostředím (emise, hluk, zabírání ploch apod.). Regionální rozvoj zahrnuje i problematiku osobní dopravy, v širším pojetí také zajištění mobility obyvatel v daném regionu. Výsledkem by měla být snaha o zachování trvale udržitelného principu pro všechny participující subjekty na řešení uvedené problematiky.
- Demografický vývoj vytváří významnou determinantu individuální osobní dopravy a ovlivňuje i rozvoj dopravy automobilové. Automobil je např. předmětem spotřeby, ovlivňuje užívání volného času, je nezastupitelným faktorem mobility. Odborníci mu přičítají podíl na dezintegraci života komunit. Dopravní prostředky mají řadu negativních dopadů, především ve spojitosti s životním prostředím (emise, hluk, zabírání ploch apod.). Regionální rozvoj zahrnuje i problematiku osobní dopravy, v širším pojetí také zajištění mobility obyvatel v daném regionu. Výsledkem by měla být snaha o zachování trvale udržitelného principu pro všechny participující subjekty na řešení uvedené problematiky. (cs)
- These selected topics are presented in the article: trends of the environmental burden lowering in regions invoked by Individual Car Transport; conveyance as a factor of mobility sustaining and principle of its free choice; statistic data about Idividual Car Transport development (facilities and car and bicycle selling); actions in a field of Individual Car Transport and trends in ecologization of transport. Thereiafter the article analyses the chosen global car producers and thei position towards the LCA concept. In the end, the study envisages important LCA markets, namely BRIC countries, and strives for estimation of trends promising future potential for car producers. (en)
|
Title
| - Dopravní prostředek jako faktor udržení mobility
- Conveyance as a factor of sustaining mobility (en)
- Dopravní prostředek jako faktor udržení mobility (cs)
|
skos:prefLabel
| - Dopravní prostředek jako faktor udržení mobility
- Conveyance as a factor of sustaining mobility (en)
- Dopravní prostředek jako faktor udržení mobility (cs)
|
skos:notation
| - RIV/60076658:12510/08:00009442!RIV09-MSM-12510___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60076658:12510/08:00009442
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - trends of individual car transport; mobility; ecologization of transport; bicycle as a conveyance; structure of bicycle selling; brand satisfaction strengthening; marketing strategies (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |