Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Příspěvek prezentuje výsledky řešení etapy výzkumného záměru MSM 6007665806 %22Marketingové nástroje podpory regionálních trhů%22. Aktuálnost uplatňování marketingových nástrojů na regionálních trzích je dána především z hlediska tržních příležitostí malých a středních podniků v oblasti obchodu, zpracovatelského sektoru a výroby. O nevyužitém potenciálu lokálních trhů např. svědčí i změna strategie TOP retailerů (např. firmy Tesco), kteří v uvedeném prostoru uplatňují koncepce malých obchodních formátů. V posledních dvou letech dochází k přehodnocní atraktivity venkovského prostoru. Příležitosti vyváženého rozvoje tohoto území jsou spojeny s uplatňováním nových forem marketingu. Jde o komplexní pojetí marketingu místa, teritoriální marketing, destinační marketing a management a další. Výsledky prováděných výzkumů v rámci řešeného projektu ukazují na nevyužitý potenciál marketingových nástrojů především u malch a středních firem. Neznalost marketingu je hlavní brzdou konkurenceschopnosti regionál
- Příspěvek prezentuje výsledky řešení etapy výzkumného záměru MSM 6007665806 %22Marketingové nástroje podpory regionálních trhů%22. Aktuálnost uplatňování marketingových nástrojů na regionálních trzích je dána především z hlediska tržních příležitostí malých a středních podniků v oblasti obchodu, zpracovatelského sektoru a výroby. O nevyužitém potenciálu lokálních trhů např. svědčí i změna strategie TOP retailerů (např. firmy Tesco), kteří v uvedeném prostoru uplatňují koncepce malých obchodních formátů. V posledních dvou letech dochází k přehodnocní atraktivity venkovského prostoru. Příležitosti vyváženého rozvoje tohoto území jsou spojeny s uplatňováním nových forem marketingu. Jde o komplexní pojetí marketingu místa, teritoriální marketing, destinační marketing a management a další. Výsledky prováděných výzkumů v rámci řešeného projektu ukazují na nevyužitý potenciál marketingových nástrojů především u malch a středních firem. Neznalost marketingu je hlavní brzdou konkurenceschopnosti regionál (cs)
- This paper is a part of research project MSM 6007665806 in its part %22Marketing tools supporting regional markets%22. The topicality of usage of marketing tools on regional markets is mainly connected with the market opportunities of small and medium enterprises in areas like retailing, manufacturing and services. As strategies of several megaretailers like Tesco suggest, there is an unexploited potential for smaller retail concepts on the regional markets. This means that the attractiveness of rural space has changed in the last two years which has led to specific opportunities for a balanced development using new forms of marketing practices - e.g. city marketing, marketing of place and destination management and marketing. The results of our research suggest that there is an underused potential for the usage of basic marketing tools by small and medium enterprises. This unfamiliarity is one of the barriers to the improvement of their competitiveness. (en)
|
Title
| - Možnosti rozvoje maloobchodních služeb z regionálního pohledu
- Možnosti rozvoje maloobchodních služeb z regionálního pohledu (cs)
- Regional view on development possibilities of retail services (en)
|
skos:prefLabel
| - Možnosti rozvoje maloobchodních služeb z regionálního pohledu
- Možnosti rozvoje maloobchodních služeb z regionálního pohledu (cs)
- Regional view on development possibilities of retail services (en)
|
skos:notation
| - RIV/60076658:12510/08:00009440!RIV09-MSM-12510___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60076658:12510/08:00009440
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - marketing; retail; market opportunities; local markets; small and medium enterprises (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Vedecká rozprava k téme %22Trh, obchod a individuálna spotreba%22
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Hesková, Marie
- Vojtko, Viktor
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Ekonomická univerzita v Bratislave
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |