Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - In the article, the author is concerned with the possibilities and the reality of using PPC advertisement in accommodation companies. The theory more and more often mentions increasing share of direct distribution channels in the tourism sector as consequence of intensified use of modern technology, especially of the internet. This contribution addresses the use of internet marketing instruments, above all with PPC advertisement of accommodation companies. The author tries with help of a series of small-sizes researches at accommodation companies in Western Bohemia to realize the support processes for direct distribution channels which use internet. The results don't indicate a strong support of such distribution channels. (en)
- Autor se v článku zabývá možnostmi a realitou využívání PPC reklamy v ubytovacích zařízeních. Teorie stále častěji zmiňuje výraznější podíl přímých distribučních cest v odvětví cestovního ruchu v důsledku intenzivnějšího využívání moderních technologií, zejména internetu. Příspěvek se zabývá využíváním nástrojů internetového marketingu, zejména PPC reklamy ubytovacími zařízeními. Na základě série výzkumů menšího rozsahu se autor snaží zachytit procesy podpory přímých distribučních cest, které využívají internetu, u ubytovacích zařízení v západních Čechách. Výsledky výzkumů nenaznačují výraznou podporu takových distribučních cest.
- Autor se v článku zabývá možnostmi a realitou využívání PPC reklamy v ubytovacích zařízeních. Teorie stále častěji zmiňuje výraznější podíl přímých distribučních cest v odvětví cestovního ruchu v důsledku intenzivnějšího využívání moderních technologií, zejména internetu. Příspěvek se zabývá využíváním nástrojů internetového marketingu, zejména PPC reklamy ubytovacími zařízeními. Na základě série výzkumů menšího rozsahu se autor snaží zachytit procesy podpory přímých distribučních cest, které využívají internetu, u ubytovacích zařízení v západních Čechách. Výsledky výzkumů nenaznačují výraznou podporu takových distribučních cest. (cs)
|
Title
| - Využívání PPC reklamy v ubytovacích zařízeních
- Využívání PPC reklamy v ubytovacích zařízeních (cs)
- PPC Advertisment - Use in Accomodation Sector (en)
|
skos:prefLabel
| - Využívání PPC reklamy v ubytovacích zařízeních
- Využívání PPC reklamy v ubytovacích zařízeních (cs)
- PPC Advertisment - Use in Accomodation Sector (en)
|
skos:notation
| - RIV/49777513:23510/09:00501514!RIV13-MSM-23510___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/49777513:23510/09:00501514
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - tourist; tourism; technology; PPC advertisement; Internet (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Hradecké ekonomické dny 2009
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open...ain/vavai/riv/wos
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |