Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Příspěvek je věnován prezentaci dílčích výsledků výzkumu zahájeném na počátku roku 2008 pracovníky Katedry marketingu, obchodu a služeb Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni v oblasti ubytovacích a stravovacích zařízení. Jeho cílem je shromáždit, analyzovat a interpretovat data o implementaci managementu stížností v podnicích služeb, a zároveň identifikovat jeho zařazení do jednotlivých fází marketingového řídícího procesu. V literatuře nebyla zjištěna jednoznačná odpověď. Zkoumány jsou nástroje, postupy a procesy týkající se příjímání a řešení stížností ve vybraných zařízeních v západočeském lázeňském trojúhelníku a v Praze. Jsou hledány vztahy mezi procesy řízení stížností a velikostí podniku, implementací ISO norem kvality, jakož i dalšími faktory. Stížnosti mohou být tím nejlepším, co se může podnikatel od svých klientů dozvědět, ale současně také tou nejhorší noční můrou manažerů a jejich podřízených.
- Příspěvek je věnován prezentaci dílčích výsledků výzkumu zahájeném na počátku roku 2008 pracovníky Katedry marketingu, obchodu a služeb Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni v oblasti ubytovacích a stravovacích zařízení. Jeho cílem je shromáždit, analyzovat a interpretovat data o implementaci managementu stížností v podnicích služeb, a zároveň identifikovat jeho zařazení do jednotlivých fází marketingového řídícího procesu. V literatuře nebyla zjištěna jednoznačná odpověď. Zkoumány jsou nástroje, postupy a procesy týkající se příjímání a řešení stížností ve vybraných zařízeních v západočeském lázeňském trojúhelníku a v Praze. Jsou hledány vztahy mezi procesy řízení stížností a velikostí podniku, implementací ISO norem kvality, jakož i dalšími faktory. Stížnosti mohou být tím nejlepším, co se může podnikatel od svých klientů dozvědět, ale současně také tou nejhorší noční můrou manažerů a jejich podřízených. (cs)
- The article is dedicated to the presentation of partial results of a research which was started in the beginning of the year 2008 by the employees of Department of Marketing, Trade and Services Faculty of Economics University of West Bohemia in Pilsen. The authors emphasize in this contribution accommodation and boarding companies. The article is aimed on collecting, analyzing and interpreting of data about complaint management in service companies. And at the same time on identifying position of complaint management in particular phases of marketing management process. The scientific resources don´t provide a clear answer. Instruments, procedures and processes of receiving and solving of complaints were researched in selected facilities in west bohemian spa triangle and in Prague. Relationships between processes of solving complaints and the size of company, implementation of ISO standards of quality, as well as some other factors are examined. (en)
|
Title
| - Management stížností v podnicích cestovního ruchu
- Management stížností v podnicích cestovního ruchu (cs)
- Complaint Management in the Tourism Enterprises (en)
|
skos:prefLabel
| - Management stížností v podnicích cestovního ruchu
- Management stížností v podnicích cestovního ruchu (cs)
- Complaint Management in the Tourism Enterprises (en)
|
skos:notation
| - RIV/49777513:23510/08:00500865!RIV09-MSM-23510___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/49777513:23510/08:00500865
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Complaint management; complaint; satisfaction; customer; tourism (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Nové trendy - nové nápady 2008
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Tlučhoř, Jan
- Jakubíková, Dagmar
- Klatová, Eliška
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |