Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Education and Computerization of society are some of the main processes of the creating European society and European identity. “Human resources”, results of an education processes and computerization of society become an important category. Education system changes distinctively in the Czech Republic. Approximately a third of population year starts to study a University, whole educational process liberalize, system of lifelong learning constitutes. These are objective elements of educational process that acts towards an individual as external. However even subjective substance of educational process changes – importance of an education as a value, motivation of people towards education, position of education in the life style and forms of education. (en)
- Vzdělávání a komputerizace společnosti jsou jedněmi z hlavních procesů utvářející se evropské společnosti a evropské identity. Nosnou kategorií se staly „lidské zdroje“, výsledek edukačních procesů a komputerizace společnosti. V české společnosti se výrazně proměňuje vzdělávací soustava. Kolem třetiny populačních ročníků zahajuje vysokoškolské studium, celý vzdělávací proces se liberalizuje, konstituuje se systém celoživotního učení s výraznými segmenty dalšího a profesního vzdělávání. To jsou objektivní prvky vzdělávacího procesu, které vůči jedinci vystupují jako vnější. Proměňuje se však i subjektivní obsah vzdělávacího procesu. Jedná se o význam vzdělávání jako hodnoty, motivace lidí ke vzdělávání, pozici vzdělávání v životním stylu a formy vzdělávání. informační společnosti“.
- Vzdělávání a komputerizace společnosti jsou jedněmi z hlavních procesů utvářející se evropské společnosti a evropské identity. Nosnou kategorií se staly „lidské zdroje“, výsledek edukačních procesů a komputerizace společnosti. V české společnosti se výrazně proměňuje vzdělávací soustava. Kolem třetiny populačních ročníků zahajuje vysokoškolské studium, celý vzdělávací proces se liberalizuje, konstituuje se systém celoživotního učení s výraznými segmenty dalšího a profesního vzdělávání. To jsou objektivní prvky vzdělávacího procesu, které vůči jedinci vystupují jako vnější. Proměňuje se však i subjektivní obsah vzdělávacího procesu. Jedná se o význam vzdělávání jako hodnoty, motivace lidí ke vzdělávání, pozici vzdělávání v životním stylu a formy vzdělávání. informační společnosti“. (cs)
|
Title
| - Vzdělání v životním stylu člověka
- Vzdělání v životním stylu člověka (cs)
- Education in the life style of man in the information society (en)
|
skos:prefLabel
| - Vzdělání v životním stylu člověka
- Vzdělání v životním stylu člověka (cs)
- Education in the life style of man in the information society (en)
|
skos:notation
| - RIV/49234293:_____/07:#0000004!RIV08-MPS-49234293
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/49234293:_____/07:#0000004
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Education; Computerization; Values; Life Style; Lifelong Learning (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |