Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Dialog as a principle of teaching is an important precondition for the development not only knowledge's sites but also value's sites of students. When we use the dialog, it is beginning to dawn of joining education and upbringing. It enables a complex access not only to discussing theme but also to the ward and its unique personality. The actual dialogue is not commonplace because it involves the complex intellectual and moral conditions. Fundamental role in managing of existential communication plays a teacher as a guide and presenter of process of education and teaching. (en)
- Dialog jako princip vyučování je důležitým předpokladem pro rozvoj nejen vědomostních, ale především hodnotových stránek studentů. Při jeho užití dochází ke spojení vzdělávání a výchovy. To následně umožňuje komplexní přístup nejen k probírané látce, ale i k chovanci a jeho jedinečné osobnosti. Skutečný dialog však není samozřejmostí, protože předpokládá složité myšlenkové i mravní podmínky. Zásadní roli ve zvládání této bytostné komunikace hraje učitel jako průvodce a moderátor procesu výchovy a vyučování.
- Dialog jako princip vyučování je důležitým předpokladem pro rozvoj nejen vědomostních, ale především hodnotových stránek studentů. Při jeho užití dochází ke spojení vzdělávání a výchovy. To následně umožňuje komplexní přístup nejen k probírané látce, ale i k chovanci a jeho jedinečné osobnosti. Skutečný dialog však není samozřejmostí, protože předpokládá složité myšlenkové i mravní podmínky. Zásadní roli ve zvládání této bytostné komunikace hraje učitel jako průvodce a moderátor procesu výchovy a vyučování. (cs)
|
Title
| - Předpoklady dialogu ve výchově a vzdělání
- Předpoklady dialogu ve výchově a vzdělání (cs)
- Prerequisites dialogue in education and cultivation (en)
|
skos:prefLabel
| - Předpoklady dialogu ve výchově a vzdělání
- Předpoklady dialogu ve výchově a vzdělání (cs)
- Prerequisites dialogue in education and cultivation (en)
|
skos:notation
| - RIV/44555601:13430/13:43885712!RIV14-MSM-13430___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/44555601:13430/13:43885712
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Dialogue, education, meaning, society, specialization, school, human, complexity, obstacle, tolerance. (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Česká vzdělanost v Evropě III
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Karlova v Praze. Pedagogická fakulta
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |