Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Německý živel významně ovlivnil vývoj motorizace v českých zemích až do roku 1945, zejména významně přispěly k obrovskému rozvoji motorismu v období tzv. První republiky. Klub byl nejstarším automobilovým klubem na Moravě. Jeho působení se neomezovalo pouze na okolí Brna, ale zasahovalo až do Slezska. Během První republiky měl klub pověst konzervativní automobilové organizace, která ovšem úzce spolupracovala s českým Autoklubem Republiky Československé. Korektní vztahy přetrvaly až do roku 1938. Díky tomuto německému klubu byla jižní Morava ve středu automobilového dění. Klub společně s českým klubem pro Moravu a Slezsko organizoval mnoho motoristických akcí, které přetrvaly do dnešních dní, například slavný závod do vrchu ECCE HOMO.
- Německý živel významně ovlivnil vývoj motorizace v českých zemích až do roku 1945, zejména významně přispěly k obrovskému rozvoji motorismu v období tzv. První republiky. Klub byl nejstarším automobilovým klubem na Moravě. Jeho působení se neomezovalo pouze na okolí Brna, ale zasahovalo až do Slezska. Během První republiky měl klub pověst konzervativní automobilové organizace, která ovšem úzce spolupracovala s českým Autoklubem Republiky Československé. Korektní vztahy přetrvaly až do roku 1938. Díky tomuto německému klubu byla jižní Morava ve středu automobilového dění. Klub společně s českým klubem pro Moravu a Slezsko organizoval mnoho motoristických akcí, které přetrvaly do dnešních dní, například slavný závod do vrchu ECCE HOMO. (en)
- Německý živel významně ovlivnil vývoj motorizace v českých zemích až do roku 1945, zejména významně přispěly k obrovskému rozvoji motorismu v období tzv. První republiky. Klub byl nejstarším automobilovým klubem na Moravě. Jeho působení se neomezovalo pouze na okolí Brna, ale zasahovalo až do Slezska. Během První republiky měl klub pověst konzervativní automobilové organizace, která ovšem úzce spolupracovala s českým Autoklubem Republiky Československé. Korektní vztahy přetrvaly až do roku 1938. Díky tomuto německému klubu byla jižní Morava ve středu automobilového dění. Klub společně s českým klubem pro Moravu a Slezsko organizoval mnoho motoristických akcí, které přetrvaly do dnešních dní, například slavný závod do vrchu ECCE HOMO. (cs)
|
Title
| - Automobil Club of Moravia-silesia (en)
- Mährisch-Schlesischer Automobil-Club
- Mährisch-Schlesischer Automobil-Club (cs)
|
skos:prefLabel
| - Automobil Club of Moravia-silesia (en)
- Mährisch-Schlesischer Automobil-Club
- Mährisch-Schlesischer Automobil-Club (cs)
|
skos:notation
| - RIV/44555601:13410/12:43884806!RIV13-MSM-13410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/44555601:13410/12:43884806
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Czechoslovakia, automobile (motoring), car, 20. century, german minority, CSR, transfer, 1945, 1938, nationalism, Moravia, Silesia (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Ústecký sborník historický
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |