Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Mediation in schools is one of the means that helps to solve many difficulties in communication between teachers – parents, teachers – pupils, teacher – teacher. The irreplaceable role in today´s school mediation is played by the peer programs that increase their influence on the life of an individual and groups as well. The objective of the tesxt is the presentation of the survey results. The survey examined the preferences in the social interaction of the younger school age children and it showed that the influence of the coevals becomes significant since this age. At the same time, the teacher´s authority is degraded. The text also pays attention to the diagnostics of a suitable personality to join the peer programs, training and care for peer mediators that follow. (en)
- Mediace ve škole je jedním z prostředků jak řešit řadu obtíží – v komunikaci mezi učiteli a rodiči, mezi učiteli navzájem, mezi učiteli i žáky. Své velmi podstatné místo ve školní mediaci mají vrstevnické programy, které využívají nabývajícího významu vrstevníka v životě jedince i sociální skupiny. Součástí kapitoly je prezentace výsledků průzkumů zaměřených na preference sociálních interakcí dětí mladšího školního věku, které ukazují, že vliv vrstevníků se stává podstatným již pro kategorii mladšího školního věku a zároveň u této věkové kategorie dochází k výraznému poklesu autority učitele. Dále se text věnuje oblasti diagnostiky vhodné osobnosti pro zapojení do vrstevnických programů a oblasti školení a následné péče o peer mediátory.
- Mediace ve škole je jedním z prostředků jak řešit řadu obtíží – v komunikaci mezi učiteli a rodiči, mezi učiteli navzájem, mezi učiteli i žáky. Své velmi podstatné místo ve školní mediaci mají vrstevnické programy, které využívají nabývajícího významu vrstevníka v životě jedince i sociální skupiny. Součástí kapitoly je prezentace výsledků průzkumů zaměřených na preference sociálních interakcí dětí mladšího školního věku, které ukazují, že vliv vrstevníků se stává podstatným již pro kategorii mladšího školního věku a zároveň u této věkové kategorie dochází k výraznému poklesu autority učitele. Dále se text věnuje oblasti diagnostiky vhodné osobnosti pro zapojení do vrstevnických programů a oblasti školení a následné péče o peer mediátory. (cs)
|
Title
| - Peer programs as a form of school mediation (en)
- Vrstevnické programy jako forma školní mediace
- Vrstevnické programy jako forma školní mediace (cs)
|
skos:prefLabel
| - Peer programs as a form of school mediation (en)
- Vrstevnické programy jako forma školní mediace
- Vrstevnické programy jako forma školní mediace (cs)
|
skos:notation
| - RIV/27132781:_____/13:#0000058!RIV15-MSM-27132781
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/27132781:_____/13:#0000058
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - mediation, presoval competencies of medaitor, school mediation, peer programs, social interaction (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Mediace a možnosti využití v praxi
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |