Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - Vytvoření pokročilého softwarového nástroje schopného v součinnosti s plánovacím systémem NAVsystem a optimalizačními výpočty letu snížit provozní náklady leteckého dopravce za pohonné hmoty, a tak nepřímo snížit objem vypouštěných emisí.
- Vytvoření pokročilého softwarového nástroje schopného v součinnosti s plánovacím systémem NAVsystem a optimalizačními výpočty letu snížit provozní náklady leteckého dopravce za pohonné hmoty, a tak nepřímo snížit objem vypouštěných emisí. (cs)
- Creation of the comprehensive software utility which will be, in cooperation with the flight planning software „NAVsystem“, able to reduce fuel operational costs of the air carrier by the optimization computations. These processes and computations will also decrease the volume of released emissions. (en)
|
Title
| - Flight planning optimization (en)
- Optimalizace plánování letu
- Optimalizace plánování letu (cs)
|
skos:prefLabel
| - Flight planning optimization (en)
- Optimalizace plánování letu
- Optimalizace plánování letu (cs)
|
skos:notation
| - RIV/25741195:_____/13:#0000061!RIV13-MPO-25741195
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...onomickeParametry
| - Nesporným přínosem podpory z projektu TIP je pro NAV především skutečnost, že i přes značnou recesi v uplynulých několika letech a očekávanou stagnaci v tomto roce v leteckém segmentu, který obsluhujeme v rámci svého strategického produktu, nedošlo k meziročnímu poklesu tržeb. Ustáli jsme díky inovaci tlak na snížení ceny i tlak ze strany konkurence. Jednotlivé etapy projektu znamenají v rámci produktu přínos konkurenční výhody v přesnosti výpočtu, možné úspoře paliva, emisí i lidské práce při kalkulaci letu. Za dobu trvání projektu TIP došlo k natolik výraznému vylepšení produktu NAVsystem, že jsme se rozhodli jej v rámci propagace od zastaralé verze odlišit i novým názvem URANOS. Očekávaným přínosem oddělení se od minulosti a deklarace inovace je 1) udržení stávajícího objemu tržeb 2) V následujících letech plánujeme nárůst tržeb dle PaL s využitím konkurenční výhody nabyté díky podpoře MPO v rámci projektu TIP.
|
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/25741195:_____/13:#0000061
|
http://linked.open...terniIdentifikace
| |
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - flight optimization; flight planning; energy economy; cost reduction (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...echnickeParametry
| - SW bude běžně dostupný a použitelný v leteckých společnostech kdekoli na světě. Toto bude umožněno především formou instalovatelné aplikace samostatně provádějící výpočty na základě aktuálních dat distribuovaných přes chráněné webové rozhraní v běžně užívaném softwarovém prostředí. Celý produkt je kompatibilní se stávajícím softwarovým systémem plánování letů realizátora projektu. Licenční smlouva neuzavřena – software je využíván podle: „Smlouvy o využití výsledků výzkumu a vývoje 2012/FR-TI1/051“ ze dne 23.5.2012. Osoba odpovědná pro jednání: Ing. Jiří Moučka, Šmolíkova 1016/48, 161 00 Praha 6, tel: 702 007 387, e-mail: jmoucka@nav.cz
|
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Hlaváček, Jan
- Žák, Petr
- Moučka, Jiří
- Bartoš, Hynek
- Frolík, Petr
- Chleboun, Martin
- Podolec, Anton
- Vaňous, Jan
- Vaňousová, Leona
|
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
| |
http://linked.open...itiJinymSubjektem
| |