Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Zaměření na zákazníka a jeho spokojenost přinesla v oblasti rozvoje podniků mnoho pozitiv, nicméně dnešní konkurenční prostředí nutí podnikovou a podnikatelskou praxi hledat další možnosti, jak zajistit úspěšnost svého podnikání a fungování na domácích a mezinárodních trzích. Do popředí zájmů manažerských a marketingových teoretických koncepcí, ale i praktických postupů se dostávají kromě zákazníků i další skupiny stakeholdrů, se kterými podniky přicházejí do vztahů, a větší či menší měrou ovlivňují nebo mohou ovlivňovat jejich budoucí rozvoj. Klíčovou otázkou se zdá být problematika řízené komunikace s klíčovými stakeholdry, které je nutné věnovat zvýšenou pozornost. V příspěvku je této oblasti věnována pozornost prostřednictvím výsledků výzkumu, který proběhl v rámci širšího mezinárodního šetření polských, českých a slovenských podniků v období dubna - května 2007. Do výzkumného vzorku
- Zaměření na zákazníka a jeho spokojenost přinesla v oblasti rozvoje podniků mnoho pozitiv, nicméně dnešní konkurenční prostředí nutí podnikovou a podnikatelskou praxi hledat další možnosti, jak zajistit úspěšnost svého podnikání a fungování na domácích a mezinárodních trzích. Do popředí zájmů manažerských a marketingových teoretických koncepcí, ale i praktických postupů se dostávají kromě zákazníků i další skupiny stakeholdrů, se kterými podniky přicházejí do vztahů, a větší či menší měrou ovlivňují nebo mohou ovlivňovat jejich budoucí rozvoj. Klíčovou otázkou se zdá být problematika řízené komunikace s klíčovými stakeholdry, které je nutné věnovat zvýšenou pozornost. V příspěvku je této oblasti věnována pozornost prostřednictvím výsledků výzkumu, který proběhl v rámci širšího mezinárodního šetření polských, českých a slovenských podniků v období dubna - května 2007. Do výzkumného vzorku (cs)
- Focusing on the customer and his satisfaction brought a lot of positives into company development; however current competitive environment forces companies and small businesses to look for other ways how to secure the success of their business on home and international markets. Not only customers but also other groups of stakeholders that companies deal with, and which more or less influence or could influence their future development, come into the highlights of management and marketing theoretical concepts but also practical procedures. The key question seems to be the area of controlled communication with key stakeholders, which needs to be focused on. This paper focuses on the specified area through the results of a research that took place within a broader international analysis of Polish, Czech and Slovakian companies between April and May 2007. Into the research sample were chosen 60 small companies from every country. Data and results used in this work are from Czech companies only. Focusing (en)
|
Title
| - Řízení vztahů se stakeholdry - východisko integrované komunikace podniků
- Řízení vztahů se stakeholdry - východisko integrované komunikace podniků (cs)
- Managing relationships with stakeholders - starting point for integrated company communication (en)
|
skos:prefLabel
| - Řízení vztahů se stakeholdry - východisko integrované komunikace podniků
- Řízení vztahů se stakeholdry - východisko integrované komunikace podniků (cs)
- Managing relationships with stakeholders - starting point for integrated company communication (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216305:26510/09:PU80070!RIV10-MSM-26510___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216305:26510/09:PU80070
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - relationship marketing, stakeholders, management, reasearch, Czech republic, integrated communication, knowledge management (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Nové trendy v marketingovej komunikácii
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Mucha, Martin
- Šimberová, Iveta
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |