Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Not only customers but also other groups of stakeholders that companies deal with, and which more or less influence or could influence their future development, come into the highlights of management and marketing theoretical concepts but also practical procedures. The key question seems to be the area of integrated approach to key stakeholders, which needs to be focused on. This paper focuses on the specified area through the results of a research that took place within a broader international analysis of Polish, Czech and Slovakian companies between April and May 2007. Into the research sample were chosen 60 small companies from every country. Data and results used in this work are from Czech companies only. Focusing on the identification of key stakeholders and their influence on company success, reasons for companies to create relationships with stakeholders are a good starting point for building up integrated company marketing management. (en)
- Do popředí zájmů manažerských a marketingových teoretických koncepcí, ale i praktických postupů se dostávají kromě zákazníků i další skupiny stakeholdrů, se kterými podniky přicházejí do vztahů, a větší či menší měrou ovlivňují nebo mohou ovlivňovat jejich budoucí rozvoj. Klíčovou otázkou se zdá být problematika integrovaného přístupu ke klíčovým stakeholdrům, které je nutné věnovat zvýšenou pozornost. V příspěvku je této oblasti věnována pozornost prostřednictvím výsledků výzkumu, který proběhl v rámci širšího mezinárodního šetření polských, českých a slovenských podniků v období dubna - května 2007. Do výzkumného vzorku bylo zařazeno 60 malých podniků v každé zemi. Data a výsledky použity v příspěvku jsou pouze z českých podniků. Zaměření na identifikování klíčových stakeholdrů a jejích významů pro úspěch podniku, důvodů podniků k vytváření vztahů se stakeholdry se zdá být vhodným
- Do popředí zájmů manažerských a marketingových teoretických koncepcí, ale i praktických postupů se dostávají kromě zákazníků i další skupiny stakeholdrů, se kterými podniky přicházejí do vztahů, a větší či menší měrou ovlivňují nebo mohou ovlivňovat jejich budoucí rozvoj. Klíčovou otázkou se zdá být problematika integrovaného přístupu ke klíčovým stakeholdrům, které je nutné věnovat zvýšenou pozornost. V příspěvku je této oblasti věnována pozornost prostřednictvím výsledků výzkumu, který proběhl v rámci širšího mezinárodního šetření polských, českých a slovenských podniků v období dubna - května 2007. Do výzkumného vzorku bylo zařazeno 60 malých podniků v každé zemi. Data a výsledky použity v příspěvku jsou pouze z českých podniků. Zaměření na identifikování klíčových stakeholdrů a jejích významů pro úspěch podniku, důvodů podniků k vytváření vztahů se stakeholdry se zdá být vhodným (cs)
|
Title
| - NOVÁ VÝZVA PRO MARKETINGOVÝ MANAGEMENT PODNIKU-INTEGROVANÝ PŘÍSTUP KE KLÍČOVÝM STAKEHOLDRŮM
- New Challenge for Marketing Management- Integrated Approach to Key Stakeholders (en)
- NOVÁ VÝZVA PRO MARKETINGOVÝ MANAGEMENT PODNIKU-INTEGROVANÝ PŘÍSTUP KE KLÍČOVÝM STAKEHOLDRŮM (cs)
|
skos:prefLabel
| - NOVÁ VÝZVA PRO MARKETINGOVÝ MANAGEMENT PODNIKU-INTEGROVANÝ PŘÍSTUP KE KLÍČOVÝM STAKEHOLDRŮM
- New Challenge for Marketing Management- Integrated Approach to Key Stakeholders (en)
- NOVÁ VÝZVA PRO MARKETINGOVÝ MANAGEMENT PODNIKU-INTEGROVANÝ PŘÍSTUP KE KLÍČOVÝM STAKEHOLDRŮM (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216305:26510/08:PU79635!RIV10-MSM-26510___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216305:26510/08:PU79635
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - relationship marketing, stakeholders, marketing management, research, Czech Republic, integrated approach (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Kocmanová, Alena
- Šimberová, Iveta
- Němeček, Petr
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Trenčianska Univerzita A.Dubčeka
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |