Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Vzdálenost zastávek městské hromadné dopravy je kompromisem mezi více faktory – především ale cestovní rychlost vozů a docházková vzdálenost cestujících. Při jistém rozsahu obsluhované plochy již nelze tyto dva požadavky skloubit a je nutné přistoupit k rozdělení linek do více rychlostních segmentů (vrstev), což znamená výrazný zásah do stávajícího systému MHD. Další vrstva je zajímavá pro středně velké města, kterým se ještě nevyplatí klasické metro, ale jsou již příliš velká na obsluhu pouze zastávkovými linkami. Takovým městem je třeba Brno, které bylo použito jako praktický příklad aplikující teoretická schémata a hodnoty.
- Vzdálenost zastávek městské hromadné dopravy je kompromisem mezi více faktory – především ale cestovní rychlost vozů a docházková vzdálenost cestujících. Při jistém rozsahu obsluhované plochy již nelze tyto dva požadavky skloubit a je nutné přistoupit k rozdělení linek do více rychlostních segmentů (vrstev), což znamená výrazný zásah do stávajícího systému MHD. Další vrstva je zajímavá pro středně velké města, kterým se ještě nevyplatí klasické metro, ale jsou již příliš velká na obsluhu pouze zastávkovými linkami. Takovým městem je třeba Brno, které bylo použito jako praktický příklad aplikující teoretická schémata a hodnoty. (cs)
- Distance of public transport stops is a compromise between several factors – but primarily a travel speed of the vehicles and walking distance from door to stop. With some range of operated area it is not able combine this two requirements and it is necessary create more speed segments (layers), which is a big intervention into the existing public transport system. Another layer is of interest to mid-sized cities that have not yet paid classic underground, but there are already too large to operate only by lines with many stops. The city of Brno is used as a practical example of applying theoretical schemes and values. (en)
|
Title
| - Concept of public transport stations (en)
- Koncepce zastavování v městské hromadné dopravě
- Koncepce zastavování v městské hromadné dopravě (cs)
|
skos:prefLabel
| - Concept of public transport stations (en)
- Koncepce zastavování v městské hromadné dopravě
- Koncepce zastavování v městské hromadné dopravě (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216305:26110/12:PU101488!RIV13-MSM-26110___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216305:26110/12:PU101488
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - public transport, stop, walking distance, travel time (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |