Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Společné užívání stávajících regionálních železničních tratí vozidly kolejové příměstské osobní dopravy je, jak ukazují zkušenosti, technicky v podstatě možné. Vyžaduje sice určité náklady na opatření k přizpůsobení situaci v rámci dopravní infrastruktury a/nebo dopravních prostředků, které ale jsou nižší ve srovnání s vybudováním např. klasického systému S-Bahn. Z technického hlediska představuje sloučený provoz téměř ideální stav. Samo toto umožňuje přesnou vzájemnou shodu všech prvků dohromady (především nástupišť a vozidel) a nepotřebuje žádné vedle sebe existující samostatné systémy (jako například dvousystémová vozidla), což je příklad i systému v aglomeraci Karlsruhe. Ve srovnání se sloučeným provozem je smíšený provoz v určitou formou ?nouzového řešení?, zahrnující kompromisy dvou ?přirozených? rozdílných dopravních systémů.
- Společné užívání stávajících regionálních železničních tratí vozidly kolejové příměstské osobní dopravy je, jak ukazují zkušenosti, technicky v podstatě možné. Vyžaduje sice určité náklady na opatření k přizpůsobení situaci v rámci dopravní infrastruktury a/nebo dopravních prostředků, které ale jsou nižší ve srovnání s vybudováním např. klasického systému S-Bahn. Z technického hlediska představuje sloučený provoz téměř ideální stav. Samo toto umožňuje přesnou vzájemnou shodu všech prvků dohromady (především nástupišť a vozidel) a nepotřebuje žádné vedle sebe existující samostatné systémy (jako například dvousystémová vozidla), což je příklad i systému v aglomeraci Karlsruhe. Ve srovnání se sloučeným provozem je smíšený provoz v určitou formou ?nouzového řešení?, zahrnující kompromisy dvou ?přirozených? rozdílných dopravních systémů. (cs)
- As experiences have shown, the point use of existing regional railway lines by local passenger rail transit vehicles is technically possible in principle. Although calling for a degree of outlay for specific adaptation measures that involve structures and/or vehicles, this outlay is small in comparison to the cost of building a genuine rail rapid transit system from scratch. From a technical perspective, however, operating one or other distinctive rail mode is always the ideal scenario. This alone enables the precise co-ordination of complete components with one another (in particular, platforms and vehicles). Compared to single-mode operation, to a certain degree hybrid operation represents a type of ?emergency remedy?, within which compromises have to be struck between two ?naturally? different rail systems. (en)
|
Title
| - Koncepce dvousystémového vozidla umožňujícího bezpřestupovou vazbu extravilánu a intravilánu města Karlsruhe
- Koncepce dvousystémového vozidla umožňujícího bezpřestupovou vazbu extravilánu a intravilánu města Karlsruhe (cs)
- Concept of Two-system Vehicle for Change-free Connection between Extravilan and Intravilan of Karlsruhe (en)
|
skos:prefLabel
| - Koncepce dvousystémového vozidla umožňujícího bezpřestupovou vazbu extravilánu a intravilánu města Karlsruhe
- Koncepce dvousystémového vozidla umožňujícího bezpřestupovou vazbu extravilánu a intravilánu města Karlsruhe (cs)
- Concept of Two-system Vehicle for Change-free Connection between Extravilan and Intravilan of Karlsruhe (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216275:25510/07:00005169!RIV08-MSM-25510___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216275:25510/07:00005169
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - railway lines; passenger transport; Karlsruhe; hybrid operation; rail vehicle (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |