Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - V kapitole je charakterizována inkluzivní didaktika jako didaktika, která je určená pro heterogenní skupinu žáků ve třídě. Jsou uvedeny její znaky, ke kterým mj. patří koncentrace na žáka a individualizace kurikula v rámci společného vyučování. K vytvoření inkluzivního vyučování lze využít osvědčené alternativní metody, např. otevřené nebo projektové vyučování s jejich aktualizací na historicky nové pedagogicko-didaktické kategorie. V kapitole jsou uvedeny příklady z praxe s využitím projektového vyučování u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
- V kapitole je charakterizována inkluzivní didaktika jako didaktika, která je určená pro heterogenní skupinu žáků ve třídě. Jsou uvedeny její znaky, ke kterým mj. patří koncentrace na žáka a individualizace kurikula v rámci společného vyučování. K vytvoření inkluzivního vyučování lze využít osvědčené alternativní metody, např. otevřené nebo projektové vyučování s jejich aktualizací na historicky nové pedagogicko-didaktické kategorie. V kapitole jsou uvedeny příklady z praxe s využitím projektového vyučování u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. (cs)
- The chapter presents a description of inclusive didactics, didactics designed for a heterogeneous group of pupils in the classroom. We introduce its characteristics, which include among others the concentration on the pupil and individualization of the curriculum within the common teaching. To create an inclusive teaching, it is possible to use the proven alternative methods, such as open or project teaching with their updates to historically new pedagogical-didactic categories. This chapter provides practical examples using project based learning for pupils with special educational needs. (en)
|
Title
| - Theory and Practice in Inclusive Education with Regard to Inclusive, Open, and Project Based Learning (en)
- Teorie a praxe inkluzivní didaktiky se zřetelem na inkluzivní, otevřené a projektové vyučování
- Teorie a praxe inkluzivní didaktiky se zřetelem na inkluzivní, otevřené a projektové vyučování (cs)
|
skos:prefLabel
| - Theory and Practice in Inclusive Education with Regard to Inclusive, Open, and Project Based Learning (en)
- Teorie a praxe inkluzivní didaktiky se zřetelem na inkluzivní, otevřené a projektové vyučování
- Teorie a praxe inkluzivní didaktiky se zřetelem na inkluzivní, otevřené a projektové vyučování (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14410/13:00071091!RIV14-MSM-14410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14410/13:00071091
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - inclusive didactics; inclusive education; individuality; heterogeneity; a pupil with special educational needs; alternative methods; open teaching; project teaching; cooperative learning; mainstream school (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |