Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - V kapitole tematizujeme problematiku vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Prezentujeme zde závěry kvantitativního výzkumu, jehož cílem bylo zmapování a analýza výsledků edukace (klasifikace, hodnocení chování, absence a změn třídního kolektivu) žáků se sociálním znevýhodněním a jejich vývoje v průběhu povinné školní docházky. V návaznosti na zjištění výzkumu jsme specifikovali faktory podpory vzdělávání této specifické skupiny žáků.
- V kapitole tematizujeme problematiku vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Prezentujeme zde závěry kvantitativního výzkumu, jehož cílem bylo zmapování a analýza výsledků edukace (klasifikace, hodnocení chování, absence a změn třídního kolektivu) žáků se sociálním znevýhodněním a jejich vývoje v průběhu povinné školní docházky. V návaznosti na zjištění výzkumu jsme specifikovali faktory podpory vzdělávání této specifické skupiny žáků. (cs)
- This chapter deals with issues of education of socially disadvantaged pupils. We present outcomes of survey which takes form of a quantitative research. Its aim was to map and analyze results of education (classification, behavior assessment, absences and changing classmate group) of socially disadvantaged pupils and a progress of the results during the period of their compulsory school attendance. Furthermore, we introduce factors supporting education of socially disadvantaged pupils. (en)
|
Title
| - Faktory podpory vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním
- Faktory podpory vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním (cs)
- Factors Supporting Education of Socially Disadvantaged Pupils (en)
|
skos:prefLabel
| - Faktory podpory vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním
- Faktory podpory vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním (cs)
- Factors Supporting Education of Socially Disadvantaged Pupils (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14410/12:00063682!RIV13-MSM-14410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14410/12:00063682
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - pupil with social disadvantage; quantitative research; classification; behavior assessment; absences; changing classmate group (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy.
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |