About: Nástroj pro zkoumání diagnostické kompetence (budoucích) učitelů     Goto   Sponge   Distinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Tato kapitola se věnuje diagnostické kompetenci učitelů jakožto jednomu z faktorů ovlivňujících kvalitu výuky. Stručně vymezuje diagnostickou kompetenci a související pojmy, shrnuje výzkumy, které se podobnou tematikou zabývaly, a navrhuje výzkumný nástroj k evaluaci diagnostické kompetence u budoucích učitelů anglického jazyka, který bude využívat videozáznamy reálné výuky zakomponované do elektronického učebního prostředí.
  • Tato kapitola se věnuje diagnostické kompetenci učitelů jakožto jednomu z faktorů ovlivňujících kvalitu výuky. Stručně vymezuje diagnostickou kompetenci a související pojmy, shrnuje výzkumy, které se podobnou tematikou zabývaly, a navrhuje výzkumný nástroj k evaluaci diagnostické kompetence u budoucích učitelů anglického jazyka, který bude využívat videozáznamy reálné výuky zakomponované do elektronického učebního prostředí. (cs)
  • This chapter focuses on diagnostic competence as one of the factors influencing the quality of instruction. It briefly defines diagnostic competence and related concepts, summarises studies that deal with similar issues, and proposes a research tool for evaluating the diagnostic competence of (prospective) EFL teachers which sill use videosequence of real classroom situations embedded into an e-learning environment. (en)
Title
  • Nástroj pro zkoumání diagnostické kompetence (budoucích) učitelů
  • Nástroj pro zkoumání diagnostické kompetence (budoucích) učitelů (cs)
  • A tool for exploring the diagnostic competence of (prospective) teachers (en)
skos:prefLabel
  • Nástroj pro zkoumání diagnostické kompetence (budoucích) učitelů
  • Nástroj pro zkoumání diagnostické kompetence (budoucích) učitelů (cs)
  • A tool for exploring the diagnostic competence of (prospective) teachers (en)
skos:notation
  • RIV/00216224:14410/11:00055488!RIV12-MSM-14410___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 214947
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216224:14410/11:00055488
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Diagnostic competence; teacher education; videos (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [CC6197BF991E]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Brno
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
  • Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 23
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Janík, T., Najvar, P., Kubiatko, M. a kol. Kvalita kurikula a výuky: výzkumné přístupy a nástroje.
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Minaříková, Eva
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Masarykova univerzita
https://schema.org/isbn
  • 978-80-210-5705-0
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 14410
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 59 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software