Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Kapitola se zabývá problematikou mediální výhovy pro děti a mladistvé s postižením a znevýhodněním na základě analýzy kurikulárních dokumentů České republiky ve srovnání s analýzou vzdělávacího plánu Fördeschule německé spolkové země Baden-Württemberg. Výsledky výzkumu dokazují, že informační a komunikační technologie (ICT) a s tím spojená mediální výchova se vzhledem dynamickému rozvoji digitálních technologií dostává stále více do popředí nejen pro svou atraktivitu, ale hlavně pro následné nezastupitelné praktické využití v řadě různých profesí. Mediální kompetence a základní ovládnutí ICT se tak stává v dnešní době nutnou součástí vzdělávání pro děti i mladistvé. Atraktivnost digitálních médií napomáhá jejich velkému zastoupení v náplni volnočasových aktivit, ne vždy se však jedná o smysluplnou práci s digitálními nebo multimediálními technologiemi.
- Kapitola se zabývá problematikou mediální výhovy pro děti a mladistvé s postižením a znevýhodněním na základě analýzy kurikulárních dokumentů České republiky ve srovnání s analýzou vzdělávacího plánu Fördeschule německé spolkové země Baden-Württemberg. Výsledky výzkumu dokazují, že informační a komunikační technologie (ICT) a s tím spojená mediální výchova se vzhledem dynamickému rozvoji digitálních technologií dostává stále více do popředí nejen pro svou atraktivitu, ale hlavně pro následné nezastupitelné praktické využití v řadě různých profesí. Mediální kompetence a základní ovládnutí ICT se tak stává v dnešní době nutnou součástí vzdělávání pro děti i mladistvé. Atraktivnost digitálních médií napomáhá jejich velkému zastoupení v náplni volnočasových aktivit, ne vždy se však jedná o smysluplnou práci s digitálními nebo multimediálními technologiemi. (cs)
- The charter deals with media education for children and youth with disabilities and disadvantage on the basis analysis of the Czech curricula in comparison with the example analysis of the educational plan Fördeschule in Baden-Württemberg. Research results show that information and communication technology (ICT) and related media education get more to the fore not only for its attractiveness, but also mainly for the subsequent practical use in a variety of professions. Media competence and mastery of basic ICT has become a necessary part of education for children and adolescents. The attractiveness of digital media facilitates their great representation in the content of leisure activities, but not necessarily a meaningful work with digital and multimedia technologies. To teach children and young people targeted use of ICT in all its forms is very important in intact individual, but also children and adolescents with special educational needs. (en)
|
Title
| - Media Education for Children and Youth with Disabilities and Disadvantages (en)
- Mediální výchova pro děti a mladistvé s postižením a znevýhodněním
- Mediální výchova pro děti a mladistvé s postižením a znevýhodněním (cs)
|
skos:prefLabel
| - Media Education for Children and Youth with Disabilities and Disadvantages (en)
- Mediální výchova pro děti a mladistvé s postižením a znevýhodněním
- Mediální výchova pro děti a mladistvé s postižením a znevýhodněním (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14410/11:00054978!RIV12-MSM-14410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14410/11:00054978
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Framework Educational Programme; media education; information and communication technology; multimedial technology; special educational needs; key competences; crosscutting issues; educational plan Förderschule; teaching box; teaching modules (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - OPATŘILOVÁ, D., VÍTKOVÁ, M. et. al. Speciálně pedagogická podpora dětí a mládeže se speciálními vzdělávacími potřebami
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |