Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Studie zkoumá s pomocí nástrojů strukturalisticko-funkcionální a diskurzivní analýzy reklamní text Understanding is everything společnosti Gulf Oil Corporation, který byl publikován v roce 1984. Pokouší se odpovědět na otázku, které komunikačně produkční kontexty, kódy a diskurzy konstruují tento text a mediované obsahy s tímto textem spojené. Hlavním cílem studie je vyhodnotit možnosti a limity strukturalisticko-funkcionální a diskurzivní analýzy v oblasti reklamní a obecně masové komunikace.
- Studie zkoumá s pomocí nástrojů strukturalisticko-funkcionální a diskurzivní analýzy reklamní text Understanding is everything společnosti Gulf Oil Corporation, který byl publikován v roce 1984. Pokouší se odpovědět na otázku, které komunikačně produkční kontexty, kódy a diskurzy konstruují tento text a mediované obsahy s tímto textem spojené. Hlavním cílem studie je vyhodnotit možnosti a limity strukturalisticko-funkcionální a diskurzivní analýzy v oblasti reklamní a obecně masové komunikace. (cs)
- The study examines, using the tools of a functional-structuralist discursive analysis, the advertising text ´Understanding is Everything´ of the Gulf Oil Corporation, published in 1984. It attempts to answer the question which communications and production contexts, codes, and discourses construct the media text ´Understanding is Everything´ and the mediated contents associated with this text. The main objective of the study is to assess the options and limits of a functional-structuralist discursive analysis advertising and mass media communication in general. (en)
|
Title
| - Možnosti a limity sémioticko-funkcionální a diskurzivní analýzy: Na příkladu reklamy Understanding is Everything
- Možnosti a limity sémioticko-funkcionální a diskurzivní analýzy: Na příkladu reklamy Understanding is Everything (cs)
- The possibilities and the limits of functional-semiotic discourse analysis: On the example of the advertising Understanding is Everything (en)
|
skos:prefLabel
| - Možnosti a limity sémioticko-funkcionální a diskurzivní analýzy: Na příkladu reklamy Understanding is Everything
- Možnosti a limity sémioticko-funkcionální a diskurzivní analýzy: Na příkladu reklamy Understanding is Everything (cs)
- The possibilities and the limits of functional-semiotic discourse analysis: On the example of the advertising Understanding is Everything (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14230/10:00072726!RIV14-MSM-14230___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14230/10:00072726
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - text; advertising; semiotic analyses; narrative analyses; dicourse analyses (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |