Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Jak interpretovat a analyzovat sebraná data? Cílem interpretace je vyhnout se neporozumění, přehlédnutí a špatného čtení se záměrem správně porozumět textu, respektive terénu. My se však pokusíme tento postup trochu poupravit a vyjít od textu, který je plný prázdných míst a nedokončených výpovědí. Dílna se bude zaměřovat na to, jak interpretovat data takovým způsobem, abychom zaprvé adekvátně porozuměli danému textu, který je vždy nedokončený a zadruhé byli schopni číst daný text tvořivým způsobem, který povede k nové interpretaci přirozeného až banálního pedagogického světa. Ukážeme, že je pro odkrytí významů jednotlivých situací a výpovědí nutné provést několik analytických kroků, které budou na dílně předmětem výkladu a skupinové práce účastníků.
- Jak interpretovat a analyzovat sebraná data? Cílem interpretace je vyhnout se neporozumění, přehlédnutí a špatného čtení se záměrem správně porozumět textu, respektive terénu. My se však pokusíme tento postup trochu poupravit a vyjít od textu, který je plný prázdných míst a nedokončených výpovědí. Dílna se bude zaměřovat na to, jak interpretovat data takovým způsobem, abychom zaprvé adekvátně porozuměli danému textu, který je vždy nedokončený a zadruhé byli schopni číst daný text tvořivým způsobem, který povede k nové interpretaci přirozeného až banálního pedagogického světa. Ukážeme, že je pro odkrytí významů jednotlivých situací a výpovědí nutné provést několik analytických kroků, které budou na dílně předmětem výkladu a skupinové práce účastníků. (cs)
- How to interpret and analyze the collected data? The aim of interpretation is to avoid misunderstandings, omissions and wrong reading with a view to properly understand the text, or terrain. However, we will try to tweak the process a bit and come out of the text, which is full of empty spaces and unfinished statements. The workshop will focus on how to interpret the data in such a way that we first understand adequately a given text, which is always unfinished and secondly be able to read the text in a creative way that will lead to a new interpretation to the natural banal educational world. We show that for uncovering the meanings of situations and testimony necessary to make several analytical steps that will be a workshop on the subject of interpretation and group work participants. (en)
|
Title
| - Back to the roots of ethnographic work (en)
- Zpátky ke kořenům etnografické práce
- Zpátky ke kořenům etnografické práce (cs)
|
skos:prefLabel
| - Back to the roots of ethnographic work (en)
- Zpátky ke kořenům etnografické práce
- Zpátky ke kořenům etnografické práce (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14210/13:00066352!RIV14-GA0-14210___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14210/13:00066352
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - qualitative research; methods; workshop (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...ocetUcastnikuAkce
| |
http://linked.open...nichUcastnikuAkce
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/statKonaniAkce
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Šeďová, Klára
- Švaříček, Roman
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/ukonceniAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |