Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Přednáška poukazuje na komplexní provázanost cíle výzkumu, výzkumného designu a specifického prostředí výzkumu, kterým je v tomto případě škola jako organizace. Na příkladech z realizovaných výzkumů škol bude předveden potenciál a limity jednotlivých přístupů od případové studie až po dotazníková šetření včetně možností a úskalí spojování kvantitativních a kvalitativních metod. Účastníci porozumí rozmanitosti účelů, teoretických východisek, metodologických přístupů a výsledků výzkumů školy jako organizace a učiní si některé modelové volby na cestě výzkumu školy. A konečně budou diskutovány také časté chyby a omyly, kterých se výzkumník může dopustit.
- Přednáška poukazuje na komplexní provázanost cíle výzkumu, výzkumného designu a specifického prostředí výzkumu, kterým je v tomto případě škola jako organizace. Na příkladech z realizovaných výzkumů škol bude předveden potenciál a limity jednotlivých přístupů od případové studie až po dotazníková šetření včetně možností a úskalí spojování kvantitativních a kvalitativních metod. Účastníci porozumí rozmanitosti účelů, teoretických východisek, metodologických přístupů a výsledků výzkumů školy jako organizace a učiní si některé modelové volby na cestě výzkumu školy. A konečně budou diskutovány také časté chyby a omyly, kterých se výzkumník může dopustit. (cs)
- The paper presents the complexity of relations of research objective, research desing and school as a specific research field. The potential and the limits of various approaches are presented on examples generated from research realized by speakers. (en)
|
Title
| - Kvantitativní a kvalitativní přístupy a jejich využití ve výzkumu školy jako organizace
- Kvantitativní a kvalitativní přístupy a jejich využití ve výzkumu školy jako organizace (cs)
- Quantitative and qualitative approaches to research in schools as organizations (en)
|
skos:prefLabel
| - Kvantitativní a kvalitativní přístupy a jejich využití ve výzkumu školy jako organizace
- Kvantitativní a kvalitativní přístupy a jejich využití ve výzkumu školy jako organizace (cs)
- Quantitative and qualitative approaches to research in schools as organizations (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14210/11:00049950!RIV12-GA0-14210___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14210/11:00049950
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - quantitative research; qualitative research; school; organization; management; leadership (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Novotný, Petr
- Sedláček, Martin
|
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |