Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - This article presents an often discussed topic from a different point of view: it's goal is to examine a field of counterfeit goods from a point of customer lifestyle, his/her motivations and social acceptance of such behaviour. Furthermore, new trends in intercultural differences in social exclusion of people consuming fake goods is discussed on the example of China and Slovakia. The data are dereived from opensource analysis, mainly from EU statistics and GfK Slovakia survey. Finally, clear managerial implications for the Central European businesses are given in terms of communicating the topic of effect of counterfeit goods consumption and increasing social intolerance of general fake goods-consumption lifestyle in the society. (en)
- Téma padělků luxusních, nebo alespoň globálně známých a zavedených značek, začalo v posledních několika letech zaujímat ve světě do té doby nevídaný mediální prostor, který souvisel s tím, že míra plagiátorství přerostla jakousi pomyslnou mez tolerance a sdělovací prostředky o ní nemohly dále mlčet. Takový zájem neminul ve své regionální podobě s obvyklým zpožděním ani Českou republiku. Vybraní zaměstnanci celní správy, České obchodní inspekce nebo zbožíznalci najednou jako by se stali televizními celebritami - tu vystupovali v ranním pořadu na veřejnoprávní televizi pro ty, kteří brzy vstávají, tu ve večerní interaktivní diskusní show, kterou denně sledují desetitisíce diváků. Tyto skutečnosti, víc než veškeré jiné, naznačují, že téma výroby a spotřeby padělaného zboží je nejen problémem ekonomického charakteru a autorských práv, nýbrž také vděčně záživným a pikantním publicistickým tématem.
- Téma padělků luxusních, nebo alespoň globálně známých a zavedených značek, začalo v posledních několika letech zaujímat ve světě do té doby nevídaný mediální prostor, který souvisel s tím, že míra plagiátorství přerostla jakousi pomyslnou mez tolerance a sdělovací prostředky o ní nemohly dále mlčet. Takový zájem neminul ve své regionální podobě s obvyklým zpožděním ani Českou republiku. Vybraní zaměstnanci celní správy, České obchodní inspekce nebo zbožíznalci najednou jako by se stali televizními celebritami - tu vystupovali v ranním pořadu na veřejnoprávní televizi pro ty, kteří brzy vstávají, tu ve večerní interaktivní diskusní show, kterou denně sledují desetitisíce diváků. Tyto skutečnosti, víc než veškeré jiné, naznačují, že téma výroby a spotřeby padělaného zboží je nejen problémem ekonomického charakteru a autorských práv, nýbrž také vděčně záživným a pikantním publicistickým tématem. (cs)
|
Title
| - Falešná identita: Konzumování kopií značkového zboží a jeho role ve formování životního stylu
- Falešná identita: Konzumování kopií značkového zboží a jeho role ve formování životního stylu (cs)
- False Identity: Consumption of Counterfeit Brand Goods and its Role in Shaping a Lifestyle (en)
|
skos:prefLabel
| - Falešná identita: Konzumování kopií značkového zboží a jeho role ve formování životního stylu
- Falešná identita: Konzumování kopií značkového zboží a jeho role ve formování životního stylu (cs)
- False Identity: Consumption of Counterfeit Brand Goods and its Role in Shaping a Lifestyle (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216208:11230/12:10127039!RIV13-MSM-11230___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216208:11230/12:10127039
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Czech Republic; Slovakia; China; intercultural differences; social acceptance; marketing communication; lifestyle; counterfeit goods (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Aktuální výzvy marketingu a jejich uplatnění v praxi
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Kasl Kollmannová, Denisa
- Křešnička, Tomáš
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Vysoká škola ekonomická v Praze
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |