Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The publication seeks to grasp comprehensively the theme of school starting and related school duties (home preparation for school) with respect to the three main actors concerned - school starting children, their parents and teachers. The publication is, however, clearly focused on the child and its healthy psychological development during pre-school years and early years of schooling. The publication also focuses on how parents prepare children for school, on school choice in relation to educational approaches applied in the family and in relation to the personal qualities of the child. A separate publication topic is adaptation to the school as a process rather than as a question of a week horizon. It emphasizes finding of common ways in this important developmental break and how to make it to the child as easy as possible, especially in the areas of cooperation of parents, teachers and young schoolchildren. The publication also offers chapters that describe developmental characteristics of preschool and primary school children, with emphasis on the ongoing changes when entering school. Great attention is paid to school readiness and its determination and to success at school. There are also presented outcomes of international Czech-French-Canadian study with the same focus (en)
- Publikace se snaží komplexně uchopit téma nástupu do školy a s tím spojených školních povinností (domácí příprava na školu) a to s respektem ke třem hlavním aktérům, jichž se to týká - tedy k začínajícím školákům, jejich rodičům a učitelům. Obsah publikace je však jednoznačně zaměřen na dítě a jeho zdravý psychický vývoj během nástupu do školy a prvních let školní docházky. Publikaci věnuje pozornost tomu, jak rodiče dítě na školu připravují, volbě školy ve vztahu k výchovným přístupům, uplatňovaným v rodině i ve vztahu k osobnostním předpokladům dítěte, samostatné téma publikace je adaptace na školu jako proces a nikoliv jako otázku týdenního horizontu. Je zdůrazněno společné hledání možností, jak tento důležitý vývojový zlom dítěti co nejvíce usnadnit a to především v oblastech součinnosti rodičů, učitelů a malých školáků. Publikace nabízí též kapitoly, které popisují vývojové charakteristiky dítěte předškolního a dítěte mladšího školního věku s důrazem na probíhající změny při nástupu do školy. Velká pozornost je věnována školní zralosti a jejímu určování a také školní úspěšnosti. Jsou představeny také výstupy mezinárodní česko-francouzsko- kanadské studie s tímto zaměřením
- Publikace se snaží komplexně uchopit téma nástupu do školy a s tím spojených školních povinností (domácí příprava na školu) a to s respektem ke třem hlavním aktérům, jichž se to týká - tedy k začínajícím školákům, jejich rodičům a učitelům. Obsah publikace je však jednoznačně zaměřen na dítě a jeho zdravý psychický vývoj během nástupu do školy a prvních let školní docházky. Publikaci věnuje pozornost tomu, jak rodiče dítě na školu připravují, volbě školy ve vztahu k výchovným přístupům, uplatňovaným v rodině i ve vztahu k osobnostním předpokladům dítěte, samostatné téma publikace je adaptace na školu jako proces a nikoliv jako otázku týdenního horizontu. Je zdůrazněno společné hledání možností, jak tento důležitý vývojový zlom dítěti co nejvíce usnadnit a to především v oblastech součinnosti rodičů, učitelů a malých školáků. Publikace nabízí též kapitoly, které popisují vývojové charakteristiky dítěte předškolního a dítěte mladšího školního věku s důrazem na probíhající změny při nástupu do školy. Velká pozornost je věnována školní zralosti a jejímu určování a také školní úspěšnosti. Jsou představeny také výstupy mezinárodní česko-francouzsko- kanadské studie s tímto zaměřením (cs)
|
Title
| - Význam domácí přípravy pro začínajícího školáka
- Význam domácí přípravy pro začínajícího školáka (cs)
- The importance of home preparation for a young schoolchild (en)
|
skos:prefLabel
| - Význam domácí přípravy pro začínajícího školáka
- Význam domácí přípravy pro začínajícího školáka (cs)
- The importance of home preparation for a young schoolchild (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216208:11210/14:10289471!RIV15-MSM-11210___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216208:11210/14:10289471
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - schoolchild; young; for; preparation; home; importance (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Význam domácí přípravy pro začínajícího školáka
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Tomanová, Kateřina
- Šulová, Lenka
- Horáková Hoskovcová, Simona
- Škrábová, Michala
- Šporclová, Veronika
- Deslandes, Rolande
- Havlíková, Kateřina
- Lescarret, Odette
- Oubrayrie-Roussel, Nathalie
- Safont-Mottay, Claire
|
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |