Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Přehledová studie analyzovala v bibliografických databázích články o intervenci do sociální opory u dětí a dospívajících za posledních 10 let. Vytipovala nejčastější témata, jimiž se autoři zabývají a konstatovala, že dominují intervence do sociálních a zdravotních problémů. Téměř se nevyskytují intervence související se školou a učením (learning). Studie specifikovala metodologické problémy, které by měly být řešeny i osobní problémy, které intervence přinášejí jak poskytovatelům (helper), tak příjemcům pomoci.
- Přehledová studie analyzovala v bibliografických databázích články o intervenci do sociální opory u dětí a dospívajících za posledních 10 let. Vytipovala nejčastější témata, jimiž se autoři zabývají a konstatovala, že dominují intervence do sociálních a zdravotních problémů. Téměř se nevyskytují intervence související se školou a učením (learning). Studie specifikovala metodologické problémy, které by měly být řešeny i osobní problémy, které intervence přinášejí jak poskytovatelům (helper), tak příjemcům pomoci. (cs)
- The articles in the last 10 years, concerned the interventions to the social support in children and adolescents, in bibliographical databases were analysed within this review. The most frequent topics of various authors were identified; dominated interventions were those concerned social and health problems. On the other hand interventions related school and learning were practically not found. This review specified methodological problems that should be solved and personal problems that the interventions can bring both to the helpers and to the receivers. (en)
|
Title
| - Social support interventions in child and adolescents (en)
- Intervenční zásahy do sociální opory u dětí a dospívajících
- Intervenční zásahy do sociální opory u dětí a dospívajících (cs)
|
skos:prefLabel
| - Social support interventions in child and adolescents (en)
- Intervenční zásahy do sociální opory u dětí a dospívajících
- Intervenční zásahy do sociální opory u dětí a dospívajících (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216208:11150/04:00002064!RIV/2005/GA0/111505/N
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216208:11150/04:00002064
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Social support;perceived support;intervention;child;adolescent (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Novinky v pedagogické a školní psychologii 2003
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |