Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Výzkum je zaměřen na problematiku edukačního rozvíjení multidisciplinární komunikace humanitních disciplín a umění v kontextu sjednocující se Evropy. Metodologicky je založen na systémovém přístupu, vycházíz idelálu komplexního a uceleného vědění, jak odpovídá hodnotám evropské (české) kultury, od antiky počínaje. Sleduje komunikaci v širokém sémiotickém pojetí (jazyky, literatura, hudba, výtvarné umění,, historie, filozofie, pedagogika), kdy hledá obecný jazyk %22učící se společnosti%22. Cílem výzkumu je člověk jako nedělitelný celek ve společnosti.
- The ambition of the research is to tackle the issues of educational development of multidiscipinary communication within humanities and arts, with respect to unifying Europe. The research is based on the systém approachand idea of complex knowledge, thus respecting European (Czech) cultural values, the origin of which dates back to the very dawn civilization. It regards communication from a broad (languages, literatures, music, arts, history,philosophy, pedagogics) semiotic point of view while searching for a common language of %22learning society%22. The main goal of the research is to demonstrate the inseperatable character of human kind in the society. (en)
|
Title
| - Multidisciplinary communication as the educational principle of the humanities and arts. (en)
- Multidisciplinární komunikace jako edukační princip humanitních věd a umění.
|
http://linked.open...kovaStatniPodpora
| |
http://linked.open...ez/celkoveNaklady
| |
http://linked.open...datumDodatniDoRIV
| |
http://linked.open...vavai/cez/dodavka
| |
http://linked.open...ez/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...in/vavai/cez/faze
| |
http://linked.open...ai/cez/hlavniObor
| |
http://linked.open...vai/cez/hodnoceni
| |
http://linked.open.../cez/kategorieVaV
| |
http://linked.open.../cez/klicovaSlova
| - education; multidisciplinary communication; humanities; arts (en)
|
http://linked.open...icUkonceniPodpory
| |
http://linked.open...icZahajeniPodpory
| |
http://linked.open...cez/partnerHlavni
| |
http://linked.open...z/poceVysledkuRIV
| |
http://linked.open...inujicichPrijemcu
| |
http://linked.open...cez/pocetPrijemcu
| |
http://linked.open...ocetSpoluPrijemcu
| |
http://linked.open...enychVysledkuVRIV
| |
http://linked.open.../vavai/cez/resort
| |
http://linked.open...okUkonceniPodpory
| |
http://linked.open...okZahajeniPodpory
| |
http://linked.open...iciPoslednihoRoku
| |
http://linked.open...atUdajeProjZameru
| |
http://linked.open...usZobrazovaneFaze
| |
http://linked.open.../cez/vedlejsiObor
| |
http://linked.open...n/vavai/cez/zamer
| |
http://linked.open...sledkuDodavatelem
| - Zpřesnění a rozvoj pojmového aparátu. Teorie uměleckého zážitku a jeho reflektování ve výuce. Školská jazykovědná terminologie. Komunikační kompetence rodného a cizího jazyka. (en)
- Zpřesnění a rozvoj pojmového aparátu. Teorie uměleckého zážitku a jeho reflektování ve výuce. Školská jazykovědná terminologie. Komunikační kompetence rodného a cizího jazyka. (cs)
|
http://linked.open...cez/zivotniCyklus
| |
is http://linked.open...omain/vavai/zamer
of | |
is http://linked.open...n/vavai/cez/zamer
of | |