Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - The support an integration of able-bodied and disabled individuals appears as the trend in contemporary educational policy. Exact data about the benefit of mainstreamed forms of physical activities/sports for physical, psychical, social development are missing. The main aim of the project is to verify (through two years experiment) the effect of integration for the basic tasks in physical education: importance for health, education and experience. It means both for disabled individual and the other members of group. Variables of somatic development, fitness, muscles dysbalance, knowledge, skills and attitudes and inner experience with participating in integrate sports activities - they are the criteria of successful integrate program in physical activities/sports. Minimally 6-8 integrate groups of pupils with perceptual/physical disability will be observed and monitored during two years. Consultations with foreign universities specialists (Finland, Spain, Netherlands, Lithuania, United States) (en)
- Jedním ze současných trendů školské politiky je podpora integrovanému systému vzdělávání jedinců s postižením. Exaktní informace o tom, jaké formy školní tělesné výchovy či sportovních aktivit v klubech jsou v integrovaném pojetí řešitelné a jak přispívají k rozvoji fyzickému, psychickému, sociálnímu, chybějí. Cílem projektu je experimentálně ověřit, zda jsou ve společných programech v TV plněny základní úkoly tělesné výchovy: zdravotní, vzdělávací a výchovný, a to jak ve prospěch integrovaného jedince, tak celé skupiny. Kritérii plnění úkolů jsou ukazatele somatického rozvoje, kondice, svalových dysbalancí a získaných dovedností, ukazatele změn postojů a vnitřních prožitků ve vztahu k formám TV a sportu. Předpokládá se ověřoničních univerzit (Finsko, Španělsko, Holandsko, Litva, USA) budou probíhat především prostřednictvím elektronické pošty, předpokládá se setkání na 13. mezinárodním sympóziu o APA ve Vídni (2001), krátká setkání na Univerzitě Palackého a závěrečný seminář (workshop) v r.
|
Title
| - The best place for all of us (integration of youth with disability through physical activities, education, and sports (en)
- Nejlepší místo pro všechny (integrace mládeže s postižením prostřednictvím různých forem tělesné výchovy a sportu).
|
skos:notation
| |
http://linked.open...avai/cep/aktivita
| |
http://linked.open...kovaStatniPodpora
| |
http://linked.open...ep/celkoveNaklady
| |
http://linked.open...datumDodatniDoRIV
| |
http://linked.open...i/cep/druhSouteze
| |
http://linked.open...ep/duvernostUdaju
| |
http://linked.open.../cep/fazeProjektu
| |
http://linked.open...ai/cep/hlavniObor
| |
http://linked.open...hodnoceniProjektu
| |
http://linked.open.../cep/klicovaSlova
| |
http://linked.open...ep/partnetrHlavni
| |
http://linked.open...inujicichPrijemcu
| |
http://linked.open...cep/pocetPrijemcu
| |
http://linked.open...ocetSpoluPrijemcu
| |
http://linked.open.../pocetVysledkuRIV
| |
http://linked.open...enychVysledkuVRIV
| |
http://linked.open...iciPoslednihoRoku
| |
http://linked.open...atUdajeProjZameru
| |
http://linked.open.../vavai/cep/soutez
| |
http://linked.open...usZobrazovaneFaze
| |
http://linked.open...ai/cep/typPojektu
| |
http://linked.open.../cep/vedlejsiObor
| |
http://linked.open...jektu+dodavatelem
| - Odborným přínosem projektu je formulování principů, metod a vzorů tvorby TV programů pro integraci veškeré mládeže do společné tělovýchovy. Současně jsou podány návrhy jak průběh těchto programů monitorovat, aby fungovaly i pro handicapovanou mládež na (cs)
|
http://linked.open...tniCyklusProjektu
| |
is http://linked.open...vavai/cep/projekt
of | |