Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - Současná hodnocení dostupnosti veřejnou dopravou silně závisí na aplikovaných modelech dostupnosti a jejich parametrizaci. Cílem projektu je vyvinout a zhodnotit nové prostorově-simulační modely vhodné pro přesnější hodnocení dostupnosti v regionálních a lokálních studiích. Modely integrují Monte Carlo stochastickou simulaci pro generování velkého počtu náhodných cest podle teoretických modelů očekávaného individuálního chování, kalibrovaných pomocí výsledků SLDB 2011, výstupů z terénního šetření a omezení modelu pomocí informací o struktuře a velikosti místní populace, kapacity služeb, časových omezení apod. Dvě regionální a dvě lokální (městské) pilotní oblasti budou využity pro návrh a optimalizaci modelů. Výsledky z nově sestavených simulačních modelů budou porovnány s běžně používanými mírami dostupnosti. Projekt poskytne procedury pro rozlišení dopravního a geografického faktoru v hodnocení dostupnosti, pro podporu dalšího výzkumu v této oblasti a pro měření reálné výkonnosti veřejné dopravy.
- Current evaluations of public transport accessibility strongly depend on applied models of accessibility measures and their parameterisation. The project objective is to develop and evaluate new spatial simulation models suitable for more accurate assessment of accessibility in regional and local studies. Models will integrate Monte Carlo stochastic simulation to generate a large volume of random routes according to theoretical models of expected individual behaviour, calibrated using 2011 census data, outputs of local surveys and established model constraints like structure and volume of local population, capacity of services, time limitations etc. Two regional and two local (city) pilot areas will be used for design and optimisation of models. Outputs from new spatial simulation models will be compared with usually used accessibility measures. The project will provide procedures how to distinguish transport and geographical factors in the accessibility evaluation and to promote next research of these factors, and how to measure the real performance of the public transport. (en)
|
Title
| - Prostorové simulační modelování dostupnosti
- Spatial simulation modelling of accessibility (en)
|
skos:notation
| |
http://linked.open...avai/cep/aktivita
| |
http://linked.open...kovaStatniPodpora
| |
http://linked.open...ep/celkoveNaklady
| |
http://linked.open...datumDodatniDoRIV
| |
http://linked.open...i/cep/druhSouteze
| |
http://linked.open...ep/duvernostUdaju
| |
http://linked.open.../cep/fazeProjektu
| |
http://linked.open...ai/cep/hlavniObor
| |
http://linked.open...vai/cep/kategorie
| |
http://linked.open.../cep/klicovaSlova
| - accessibility, public transport, Monte Carlo simulations, spatial modelling (en)
|
http://linked.open...ep/partnetrHlavni
| |
http://linked.open...inujicichPrijemcu
| |
http://linked.open...cep/pocetPrijemcu
| |
http://linked.open...ocetSpoluPrijemcu
| |
http://linked.open.../pocetVysledkuRIV
| |
http://linked.open...enychVysledkuVRIV
| |
http://linked.open...lneniVMinulemRoce
| |
http://linked.open.../prideleniPodpory
| |
http://linked.open...iciPoslednihoRoku
| |
http://linked.open...atUdajeProjZameru
| |
http://linked.open.../vavai/cep/soutez
| |
http://linked.open...usZobrazovaneFaze
| |
http://linked.open...ai/cep/typPojektu
| |
http://linked.open...ep/ukonceniReseni
| |
http://linked.open...ep/zahajeniReseni
| |
http://linked.open...tniCyklusProjektu
| |
http://linked.open.../cep/klicoveSlovo
| - accessibility
- Monte Carlo simulations
- public transport
|
is http://linked.open...vavai/cep/projekt
of | |