Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - The main aim of the project is a common analysis of cross-boarder activities of #ORIGch and Austrian firms from the point of view of B2B marketing and distribution of goods and services. (en)
- Cílem projektu je společná analýza přeshraničních aktivit českých a rakouských firem z hlediska B2B marketingu a distribuce zboží a služeb.
|
Title
| - Cross-boarder entrepreneurship - B2B marketing and distribution in Austria and in the #ORIGch Republic (en)
- Přeshraniční podnikání - B2B marketing a distribuce v Rakousku a České republice
|
skos:notation
| |
http://linked.open...avai/cep/aktivita
| |
http://linked.open...kovaStatniPodpora
| |
http://linked.open...ep/celkoveNaklady
| |
http://linked.open...datumDodatniDoRIV
| |
http://linked.open...i/cep/druhSouteze
| |
http://linked.open...ep/duvernostUdaju
| |
http://linked.open.../cep/fazeProjektu
| |
http://linked.open...ai/cep/hlavniObor
| |
http://linked.open...hodnoceniProjektu
| |
http://linked.open...vai/cep/kategorie
| |
http://linked.open.../cep/klicovaSlova
| - MSP; logistika; marketing (en)
|
http://linked.open...ep/partnetrHlavni
| |
http://linked.open...inujicichPrijemcu
| |
http://linked.open...cep/pocetPrijemcu
| |
http://linked.open...ocetSpoluPrijemcu
| |
http://linked.open.../pocetVysledkuRIV
| |
http://linked.open...enychVysledkuVRIV
| |
http://linked.open...lneniVMinulemRoce
| |
http://linked.open.../prideleniPodpory
| |
http://linked.open...iciPoslednihoRoku
| |
http://linked.open...atUdajeProjZameru
| |
http://linked.open...usZobrazovaneFaze
| |
http://linked.open...ai/cep/typPojektu
| |
http://linked.open...ep/ukonceniReseni
| |
http://linked.open.../cep/vedlejsiObor
| |
http://linked.open...ep/zahajeniReseni
| |
http://linked.open...jektu+dodavatelem
| - The project was oriented on research of B2Bmarketing conditions and distribution. On the basis of questionnaire among companies the tendencies in marketing and in logistic activities were observed. Results published in 2 scientific papers, 2 monographs. (en)
- Projekt byl zaměřen na zmapování podmínek B2B marketingu a distribuce. Na základě dotazníkového šetření mezi podnikateli byly sledovány tendence v rozvoji marketingových a logistických aktivit. Výstupem jsou 2 vědecké články a 2 monografie. (cs)
|
http://linked.open...tniCyklusProjektu
| |
http://linked.open.../cep/klicoveSlovo
| |
is http://linked.open...vavai/cep/projekt
of | |