Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Projekt hodlá zmapovat současné poznatky o zvláštnostech psychosociálního klimatu na školách odpovídajících našim základním školám a podat přehled o determinujících faktorech. Identifikovat strategie, které volí žáci, rodiče, učitelé a vedení školy přizískávání údajů o klimatu školy a při jeho hodnocení a doplnit je pohledem dalších odborníků (školní inspekce, psychologů poskytujících poradenské služby škole apod.). V empirické rovině je cílem navrhnout vhodné ukazatele psychosociálního klimatu školy,zmapovat aktuální a preferovanou podobu klimatu dané školy. U vybraných škol různého typu porovnat shody a rozdíly v podobě aktuálního klimatu školy a interpretovat možné příčiny zjištěného stavu. Na základě zkušeností se zahraničními metodami navrhnouta ověřit novou originální metodu, která by kombinovala kvantitativní a kvalitativní přístupy. Ověřit podmínky, za nichž by se diagnostika sociálního klimatu školy mohla stát součástí standardních postupů hodnocení práce školy a standardní dokumentace (cs)
- The project intends to map the current knowledge about the psychological and social climate at primary and secondary schools and to create a review of the determining factors. This includes the identification of the strategies that pupils, parents,teachers and school management use perceive and judge school climate supplemented with the views of other professionals (school board, supervisors, school psychologists and counsellors, etc.). The empirical goal is to propose applicable indicators ofschool climate (combining the qualitative and quantitative approaches) for the assessment of the actual and preferred school climate. Climate at selected schools of various types will be compared and the differenced interpreted. We aim to find what isneeded for the climate assessment to become a part of the standard course of school evaluation and school documentation. This all should lead to the development and testing of procedures or ways to influence school climate at the level of school (en)
|
Title
| - Psychological and social school climate - theory, assessment, possible interventions (en)
- Psychosociální klima školy - teorie, diagnostika, možné intervence (cs)
|
http://linked.open...avai/druh-souteze
| |
http://linked.open...domain/vavai/faze
| |
http://linked.open...vavai/hlavni-obor
| |
http://linked.open...vai/vedlejsi-obor
| |
http://linked.open...vavai/id-aktivity
| |
http://linked.open.../vavai/id-souteze
| |
http://linked.open...n/vavai/kategorie
| |
http://linked.open...vai/klicova-slova
| |
http://linked.open...nujicich-prijemcu
| |
http://linked.open...avai/poskytovatel
| |
http://linked.open...ai/statni-podpora
| |
http://linked.open...vavai/typProjektu
| |
http://linked.open...ai/uznane-naklady
| |
http://linked.open...ai/pocet-prijemcu
| |
http://linked.open...cet-spoluprijemcu
| |
http://linked.open...ai/pocet-vysledku
| |
http://linked.open...ku-zverejnovanych
| |
is http://linked.open...ain/vavai/projekt
of | |