Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - The objective of this Project is to define the principles for designing a safety and control system for secondary and tramway lines. The České dráhy[Czech Railways] network has a large number of regional and secondary lines without any safety system, andtherefore their safety is of a low standard. A similar situation exists also on special tramway lines. Lines with no safety system have a low traffic safety and also high traffic personnel costs. Deployment of classic safety systems on these lines is financially demanding and the return on investment due to the low utilisation of these lines very long. This Project should define the principles of security system solutions on these lines, with potential future mixed traffic of classic trains and tramwaycars. (en)
- Účelem projektu je stanovit zásady pro navrhování zabezpečovacího a řídícího sytému pro vedlejší a tramvajové trati. Na síti Českých drah je velké množství regionálních a vedlejších tratí, na kterých není v provozu žádné zabezpečovací zařízení a z toho důvodu je bezpečnost na nízké úrovni. Obdobná situace je i na speciálních tramvajových tratí Na tratích bez zabezpečovacího zařízení je nízká bezpečnost provozu a rovněž jsou zde velké provozní náklady na dopravní zaměstnance. Nasazení klasické zabezpečovací techniky na těchto tratích je investičně náročné a návratnost vložených prostředků s ohledem na provozní zatížení těchto tratí je nízká. Tento projekt by měl stanovit zásady řešení zabezpečovacího zařízení na výše uvedených tratích, s možností budoucího smíšeného provozu klasických vlaků a tramvajových vozidel.
|
Title
| - Study of a radio-block control and safety system for secondary lines and light-duty railway traffic. (en)
- Studie radioblokového řídícího a zabezpečovacího systému pro vedlejší tratě a lehkou železniční dopravu.
|
skos:notation
| |
http://linked.open...avai/cep/aktivita
| |
http://linked.open...kovaStatniPodpora
| |
http://linked.open...ep/celkoveNaklady
| |
http://linked.open...datumDodatniDoRIV
| |
http://linked.open...i/cep/druhSouteze
| |
http://linked.open...ep/duvernostUdaju
| |
http://linked.open.../cep/fazeProjektu
| |
http://linked.open...ai/cep/hlavniObor
| |
http://linked.open...hodnoceniProjektu
| |
http://linked.open...vai/cep/kategorie
| |
http://linked.open.../cep/klicovaSlova
| - radioblok pro vedlejší tratě (en)
|
http://linked.open...ep/partnetrHlavni
| |
http://linked.open...inujicichPrijemcu
| |
http://linked.open...cep/pocetPrijemcu
| |
http://linked.open...ocetSpoluPrijemcu
| |
http://linked.open.../pocetVysledkuRIV
| |
http://linked.open...enychVysledkuVRIV
| |
http://linked.open...okUkonceniPodpory
| |
http://linked.open...okZahajeniPodpory
| |
http://linked.open...iciPoslednihoRoku
| |
http://linked.open...atUdajeProjZameru
| |
http://linked.open.../vavai/cep/soutez
| |
http://linked.open...usZobrazovaneFaze
| |
http://linked.open...ai/cep/typPojektu
| |
http://linked.open...jektu+dodavatelem
| - The progress of the project and outputs are in accord with contract. The goal was basically accomplish. (en)
- Průběh řešení a výsledky odpovídají smlouvě.Cíl řešení byl v zásadě naplněn. (cs)
|
http://linked.open...tniCyklusProjektu
| |
is http://linked.open...vavai/riv/projekt
of | |
is http://linked.open...vavai/cep/projekt
of | |